Pusaka iLmu

Aku Seorang Pencinta & Perindu kpd ILmu yg Memberikan Aku Manfaat di Dunia & di Akhirat.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Promosi Produk Jualan kami ( tekan gambar di bawah)

PERHATIAN SEMUA ...!!!
TEKAN jah kat topik Yang nak dibaca...
HARAP MAKLUM...

Wednesday, September 2, 2009

Semoga Berbahgia Sahabatku

Selamat Pengantin Baru
  • Semoga kalian bahgia selamanya, jadikan keluarga yang kalian bina itu sebagai syurga dunia. Lahirkanlah zuriat yang akan membantu kalian di akhirat nanti. Didiklah zuriat kalian sebagaimana Lukman al-Hakim mendidik anaknya, sebagaimana Zubair al-Awwam mendidik anaknya, dan sebagaimana Rasulullah saw mendidik anak-anak, cucu-cucu, sahabat-sahabat baginda sendiri...
  • Tiadalah kata yang mampu aku ucapkan sebagai seorang teman melainkan hanya doa untuk kebahgiaan kalian... jadikan ramadhan kali nie sebagai jambatan rahmat terhadap perkahwinan dan syurga yang akan kalian bina selepas rayer nanti.. semoga dipermudahkan urusan perkahwinan kalian dan aku sekali (he3.. tumpang sekaki)...
  • Paling penting, lepas kalian kawin nanti, jange sapa xingat ko saem2 dah la eh... ph 1 lg, ph kwen 2, selalu la blik klate, cz aku xmampu nk g kt jelapang padi 2, maklum la aku kn xdok family sano,..
    # Doakan kebahgiaan bersama #

Sudi - Sudikanlah Saudara/ri KU
Untuk Berkongsi Ilmu Pengetahuan &
Maklumat. Kerana Ilmu Yang Bermanfaat Akan
Menjadi Bekalan di Dunia & di Akhirat...
Wassalam...
Template by - Abdul Munir - 2008